ارتباط با مشتری

  • معرفی واحد مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
    شرکت مديران خودرو در راستاي تداوم ارتباط با گروه مشتريان و به منظور توجه بيشتر به خواستگاه آنان، اقدام به ايجاد واحد مديريت ارتباط با مشتري(CRM) نموده است.
  • خط مشي مديريت ارتباط با مشتری و بررسی شکايات مشتری

    ما بر آنيم تا در جهت کسب حداکثر رضايت مشتريان با برقراري ارتباط دو طرفه از نظرات ايشان در جهت بهبود کيفيت محصولات و خدمات بهره برده و پاسخگو يي مناسب برای شکايتهاي احتمالي از طريق بکار گيری اقدامات اصلاحی و پيشگيرانه با حفظ احترام متقابل باشيم .

    لذا برای رسيدن به اين مهم استانداردهای ISO 9001:2015, ISO10002:2018, ISO 10004:2018 را به عنوان الگو انتخاب نموده و کليه پرسنل سازمان خود را متعهد به اجرا آن می دانند.

  • اهداف اين واحد
    • برقراري ارتباط دوطرفه و شنيدن صداي مشتري
    • بررسي شکايات و درخواستها در کوتاهترين زمان ممکن
    • توجه به ديدگاهها و خواسته هاي مشتريان
    bookingCard.pdf
  • فلوچارت رسیدگی به شکایات
    دانلود فلوچارت
  • نحوه تماس با واحد مدیریت ارتباط با مشتریان و رسیدگی به شکایات

    تلفن: 021-47651 - داخلی 4

    ایمیل: CRM@MVMCO.IR

شرکت مدیران خودرو